No seas una copia

Hoy vamos a hablar sobre cantidades. Y nosotros creemos que no siempre más es mejor. Cada vez que preparamos los pedidos nos gusta ver la filosofía de la marca y en la mayoría de los casos trabajan igual que nosotros, con un número limitado de prendas por modelo.

Nos gusta traer prendas diferentes a la tienda, marcas nuevas, marcas pequeñas, grandes... y si trajésemos una gran cantidad de prendas de cada modelo al final iríamos en contra de la filosofía de la marca y de la nuestra propia. Por eso cuando hacemos reposiciones rara vez volvemos a pedir lo mismo que pedimos en un principio. Estando en una ciudad pequeña como es Pontevedra no nos gustaría que la gente se cruzase por la calle llevando la misma prenda, ese vestido de flores, esa sudadera con un dibujo,esa camiseta especial que se compraron en Recreate. Creemos que vendiendo grandes cantidades de la misma ropa perderíamos nuestra esencia y estaríamos creando lo mismo que hacen las grandes cadenas: clones, todos vestidos de la misma manera con la misma ropa.

Por eso nos encanta trabajar con marcas pequeñas como Atakontu, Mundaya o Coolstripe, con firmas más desconocidas como Anerkjendt o Verb to Do, a la vez que traemos a Pontevedra grandes marcas como Rains, con sus chubasqueros o Wild Pony con sus vestidos y blusas, pero sin olvidarnos que cada prenda comprada en Recreate es especial y diferente a lo que podéis ver en las grandes cadenas.

Creemos que para que el mundo de la moda sea un mundo mejor debemos concienciarnos con esto, ya que buscamos diferenciarnos que cada uno encuentre su propio estilo.

¡No seas una copia!

 

 

Hoxe imos falar sobre cantidades. E nos cremos que non sempre máis é mellor. Cada vez que preparamos os pedidos gústanos ver a filosofía da marca e na maioría dos casos traballan igual que nós, cun número limitado de pezas por modelo.
Gústanos traer pezas diferentes á tenda, marcas novas, marcas pequenas, grandes... e se trouxésemos unha gran cantidade de pezas de cada modelo ao final iriamos en contra da filosofía da marca e da nosa propia. Por iso cando facemos reposicións de cando en cando volvemos pedir o mesmo que pedimos nun principio. Estando nunha cidade pequena como é Pontevedra non nos gustaría que a xente se cruzase pola rúa levando a mesma peza, ese vestido de flores, ese suadoiro cun debuxo,esa camiseta especial que se compraron en Recreate. Cremos que vendendo grandes cantidades da mesma roupa perderiamos a nosa esencia e estariamos a crear o mesmo que fan as grandes cadeas: clons, todos vestidos da mesma maneira coa mesma roupa.

Por iso encántanos traballar con marcas pequenas como Atakontu, Mundaya ou Coolstripe, con firmas máis descoñecidas como Anerkjendt ou Verb to Do, á vez que traemos a Pontevedra grandes marcas como Rains, coas súas chubasqueros ou Wild Pony cos seus vestidos e blusas, pero sen esquecernos que cada peza comprada en Recreate é especial e diferente ao que podedes ver nas grandes cadeas.

Cremos que para que o mundo da moda sexa un mundo mellor debemos concienciarnos con isto, xa que buscamos diferenciarnos que cada un atope o seu propio estilo.
Non sexas unha copia!